Detta fyndade jag på mellandagsrean

 

15 things to remember.

1. At least 5 people in this world love you so much they would die for you
2. At least 15 people in this world love you in some way
3. The only reason anyone would ever hate you is because they want to be just like you
4. A smile from you can bring happiness to anyone, even if they don't like you
5. Every night, SOMEONE thinks about you before they go to sleep
6. You mean the world to someone
7. If not for you, someone may not be living
8. You are special and unique
9. Someone that you don't know even exists loves you
10. When you make the biggest mistaje ever, something good comes from it
11. When you think you have no chance at getting what you want, you probably won't get it , but if you believe in yourself, you probably sooner or later will get it.
12. When you think the world has turned its back on you, take a look: you most likely turned your back on the world.
13. Always remember complement you received. Forget about the rude remarks
14. Always tell someone how you feel about them; you will feel so much better when they know.
15. If you have a great friend, take the time to let them know that they're great.

lite om mig

•jag har inget tålamod•jag är kortsur, kan alltså inte vara sur en längre period•jag har svårt för att släppa in folk in mitt liv•jag har svårt för att lita på folk•fotografering är mitt intresse•jag är inte så självsäker•jag älskar mjölk•jag har svårt att bli kär•jag är alltid hungrig•just nu är jag sugen på vaniljmunkar•jag vill flytta utomlands, helst Kalifornien•jag tål inte folk som säger fuck aina, det heter polis förihelvete•jag är alltid mig själv, hatar när andra ändrar på sig beroende vilken person dom är med•jag tycker utländska killar är uuuursnygga, brunt hår och bruna ögon, och brun hy till det! Mums•jag är väldigt lång och har långa ben•jag hatar tystnad vilket gör att jag pratar väldigt mycket•min bästa vän är Hanna och har aldrig haft en sådan fin vän som henne•folk som snackar skit med folk dom umgås med vill jag kasta en boll i huvet på•jag vill bli aupair i ett år efter gymnasiet•jag blir väääldigt röd i ansiktet lätt, behöver inte ens vara i en pinsam situation•jag är naturligt blond för er som inte visste, men det har blivit mörkare med åren•jag har väldigt höga krav på mig själv•jag har svårt för ögonkontakt•jag är kreativ•jag älskar att baka•min mormor och morfar är de bästa som finns•jag försökte flyga när jag var liten från en våningssäng, ni kan ju försöka tänka er hur det slutade•jag är mörkrädd & höjdrädd•nu ska jag sova, godnatt med er•

Michael Schulte - You said you'd grow old with me

 

FRUKOSTTIPS!



Jag har hittat en jättebra och supergod frukost!
Overnight oats kallas det och det passar mig helt perfekt eftersom jag vill ha en mättande men nyttig frukost. Har så väldigt svårt att äta vanlig havregrynsgröt, men detta gillar jag verkligen.

Man kan kombinera på många sätt, det är bara att testa sig fram till vad man gillar bäst när det kommer till ingredienser. 
Men, tanken är helt enkelt att man har någon form av gryn (jag använde havregryn) och sedan ska de blötas med tillexempel mjölk, någon yoghurt eller kanske någon soyaprodukt (jag använde vanilj yogurt och lite mjölk) sedan blandar man grynen med den vätskan (mjölk, yoghurt osv..) man nu vill använda och om man vill kan man blanda i bär, frukt eller något annat gott. Jag använde blåbär, sedan kryddade jag med  vaniljpulver och rörde runt allting, sedan sätter man in det i kylen över natten.
Det blir som en god kall gröt på morgonen eftersom grynen har sugit åt sig vätskan och svällt. Har det inte blivit en gröt har man antagligen tagit för lite vätska/för mycket gryn eller inte rört om ordentligt. Sedan kan man toppa den med vad man vill också (jag toppade min med kiwi och lite blåbär, mango och kokos).
man kan ha mjölk ovanpå, blir inte lika torrt då. Om ni testar får ni gärna berätta för mig vad ni tyckte! kramar

En simpel och snygg outfit från Ginatricot


Allt snyggt på denna bild kommer från ginatricot, något som är riktigt snyggt är ett par höga jeans med en enkel top, simpla smycken och till det ett naturellt nagellack. ACK så snyggt.

svar på kommentar:

Postat av: Anonym
Om: my room

är det vattenpipa du har i fönstret och isåfall brukar du använda dom?

Svar: Hej du anonyma. Haha ja det stämmer, och om jag använder dom, nej jag använde den större en gång i sommras men sen dess har den stått helt orörd. har dom mest som prydnad.

Postat av: Sofie
Om: my room

Vart har du köpt klädhängaren? :)

Svar: Den är köpt på ikea och finns HÄR.
Kram

my room

Let her go - Passenger
Fick om kommentar om jag kunde visa mitt rum, och ja varför inte? iallafall, klippte ihop en video för er som är intresserad.

 

swefilmer.com

Tänkte tipsa er om denna hemsida, antar att dom flesta redan känner till den? Men ni som inte gör det så är det en toppen hemsida där man kan kolla på både filmer och serier. Det är svensk text på filmerna för er som vill ha det. Helt gratis och man slipper ta sig tiden att ladda ner. Helt suveränt!


Nej, nu ska jag ta mig ett glas juice, och sedan sätta på ett avsnitt av vampire diaries! Kör på marathon idag med dessa underbara serier, massa pussar till er.

Från mitt kameraalbum

lol thats me





keep calm and work hard

Har precis fått in mig en himla god frukost vilket jag behövde då jag brukar sova bort dagarna och inte hinna med. Denna morgon blev annorlunda, ställde klockan på 6 och drog mig iväg till gymmet, kändes förjävla bra! ska börja med nya rutiner så jag får bort min extrema lathet.

Just nu kollar jag på ett avsnitt att vampire diaries, kan inte få nog av den serien! vi hörs senare