Nyårsoutfit


Denna topp har jag kollat på hur länge som helst, tänkte att den skulle passa perfekt till nyår. Så jag passade på nu när den var nedsatt. Till den har jag en svart vanlig midjekjol som man kan hitta på bland annat ginatricot och H&M. Easy peasy. 

Another melody



Den här känslan när livet är på top, helt utan anledningar. Eller så har man så sjukt många anledningar att man bara inte tänker på det, alla dessa underbara människor man har omkring sig, som bara finns där och det gör mig så himla lycklig. Att människors närvaro kan bidra till en sån otrolig lycka, underbart. Känner på mig att det här året kommer sluta så bra, att nya 2014 kommer börja så bra, självaste nyårsafton ser jag verkligen fram emot, måste vara bland det roligaste på året, fyverkerier som jag är livrädd för, men samtidigt älskar. 
Känner verkligen att jag verkar vara värsta livsnjutaren just nu, men fan det är jag! 
 

nya jeans



fick hem dessa skönheter idag från madlady, kände mig inte så trygg i dom till en början utan kände mig mer som en rockabilly haha.. vilket inte alls är min stil, men nu tycker jag de är råballa och trivs superbra i dom !
 

Bridges

 
 

video på mitt nya rum


Har nyligen bytt rum, så tyckte det kunde vara roligt att göra en liten video om hur det ser ut. Fortfarande lite små saker som saknas men annars så är det så gott som klart. super nöjd är jag faktiskt.