söndagsångest




Det är redan söndag, tiden går fasen snabbt alltså! den här helgen har jag inte gjort något alls känns det som, aja sånna dagar behöver man väll också ibland. Har gjort mina söndagsrutiner som jag alltid gör, städat rummet, målat naglarna och bara fräschat till mig, inför imorgon då det är en ny skolvecka. Har np i Engelska imorgon, gruvar mig faktiskt inte så mycket, det får gå som det går.

Känns förjävla bra att veta att det är cirkus 40 skoldagar tills det är sommarlov, ohmy !!! har sån längtan. London, Mallorca, Födelsedag, Storsjöcupen, Storsjöyran oooooosv.. ojoj har mycket att se framemot.

min mysiga lurvtuss!

Min första videoblogg, hoho

 

gav mig på det här med videoblogg, känner mig som en fjolla när jag sitter och pratar med en kamera. men men , va lite schysst.. jag kan inte sånt här.