jag är bra, och det är du också.

                             För bättre självkänsla !
  • Allt som du ens tvekar på, vad det än är - gör det istället.
  • Hitta en unik stil som matchar din personlighet.
    försök aldrig platsa eller följa ett visst mode. blanda nytt och gammalt!
  • Jämför dig aldrig med någon annan än dig själv när du ser dej själv i spegeln. 
    Tänk, fan vad snygg jag är! och lägg märke till de saker du har 
    som gör just dig så jävla bra!
  • Leta reda på saker du är bra på och framhäv dom! 
    Försök inte bli bättre än någon annan på något den är bra på.
  • Utvecklas!  prova på nya saker!
  • Spendera pengar på resor istället för prylar, ett minne varar mycket längre.
  • Sätt upp mål framför dig, saker att se fram emot och sånt du vill uppnå/göra.
  • Säg ALDRIG 'jag kan inte/jag gillar inte/jag vill inte' innan du provat.
  • Lär känna dig själv och bjud på dig själv i alla lägen.
  • Och tills sist ett lite utslitet men fan så bra motto: 
    Lev varje dag som de vore din sista!