Städar rummet med högsta volym

Ta vara på det du har

Jag vet att det tjatas om att man ska ta vara på det man har, men gör det! För en dag står du där ensam och ångrar att du aldrig uppskattade dem som fanns där. Du kommer aldrig kunna säga förlåt till de du sårat, du kommer aldrig kunna säga hur mycket du älskade dem egentligen för då är det försent, för tro mig alla ska någon gång besöka himmlen.

New love


Har äntligen fått hem min älskade kofta, har letat efter den så otroligt länge och nu är den äntligen min. Har fått väntat några veckor på att få hem så nu sitter jag är skit lycklig över denna lilla kofta. Den kommer bäras flitigt!

Godnatt mina kära läsare

Dagens Klädsel





Kofta-ginatricot/Jeans-drdemin/Top-vila/Skärp-bikbok/skor-skopunkten

Higher love




Har suttit och kollat igenom massor av hemsidor nu från affärer som finns i London, bl.a Topshop, Forever21, Victoria's Secret, Hollister, och så vidare.. har hittat så himla mycket fint! kan inte beskriva vilken otrolig längtan jag har, ska bli så kul! kan säga er att jag kommer att bo inne på forever21 .. AAH dom har så mycket fint! ska köpa så mycket fint till sommaren.

24/2

lipgloss, new

Du sa det perfekt

The less you care, the happier you will be.


två bilder från i somras, ack så brun jag var. kan faktiskt stolta lite med att säga det, fasen min hy nu blir man ju bländad av. har sån längtan till i sommar.

Sånt jag somnar till. underbart

 

En lite mer annorlunda dag

Hallå! denna dag har varit konstig men sjukt jädra rolig!. Vaknade imorse med en hemskt migrän som höll sig fram till lunch då jag lyckades dra iväg mig till skolan (klarar inte av att vara hemma från skolan, så jävla tråkigt) hade slöjd sen slutade jag, jag och Hanna drog oss vidare till stan där vi tog bussen till stallet där Hanna håller till, följde med henne idag som sällskap. haha och ja jag som var väldigt hästrädd när jag kom dit, slutade det med att jag satt på en häst och red, sjukt jädra roligt! blir nog att jag följer henne fler gånger.

Nu sitter jag här med kakor och lyssnar på skön musik. Kram

Bucket list - saker jag ska göra innan jag dör

Det finns vissa saker jag vill göra innan jag dör. Jag tänkte dela med mig av min lista. Min Bucket List. (Utan någon som helst rangordning.)

Snabbt inlägg

tänkte bara skriva lite snabbt, imorgon är det nationella i no, är helt oförberedd så jag hoppas på det bästa, känns som att jag kommer ta mig igenom det, får lita på magkänslan. godnatt med er!

LONDON BABEEEEEEES




Har en uuuuuuuuber rolig sak att berätta, jag och några av mina vänner åker med Paula  till London i slutet av maj. helt obeskrivligt vad glad jag är, känslan att se Bigben framför sig, sitta uppe i Londoneye och se utsiktet över London. Springa runt inne på victoria's secret, hollister, ooosv nej det blir till att spara massvis av pengar tills vi åker. Precis efter vi kommit hem så går det några dagar sen så drar jag vidare till mallis med familjen och stannar där ett tag. nej alltså jag finner inga ord alls. ville bara dela med mig, berättar mer om det längre fram. wiho hörs!!