Dessa skönheter kommer pryda mina fötter i vinter


dom här skorna köpte jag idag, finns på skopunkten för 349:-

Sweet nothing

Halloj,
kom precis hem från lillänge då jag köpt ett par skor, tänkte visa er dom lite senare ikväll.
har inte haft för mig något speciellt alls idag, utan har bara tagit det lugnt, ikväll blir det detsamma. Har tänkt mig att sätta igång vampire diaries och kolla på det ikväll med lite gotta, behövs då jag är förkyld och behöver bli frisk.

Imorgon har jag tänkt att kliva upp tidigt och dra mig iväg till gymmet, har blivit dåligt med det nu men det ska tas hand om.
Har köpt mig ett par yper snygga och sköna springskor, tycker det hela blir så mycket roligare då.

Föresten, ser något konstigt ut med designen skulle jag uppskatta ifall ni kommenterade det!
vi hörs senare. pussar

Sätter igång ännu en gång

Hallå!
Hade tänkt att jag skulle sätta igång med bloggandet igen, ni ska inte ha förväntningar då jag kan tvärångra mig.

Min blogg har inte någon speciell handling, utan jag kommer skriva lite allt möjligt lite då och då.
Jag tänker inte heller skriva om mig själv, utan ni får helt enkelt skapa eran egen uppfattning genom bloggen.
Och undrar ni något är det absolut bara att ni frågar. 
Jag kommer bara att blogga när jag känner för det och när jag har något att skriva om.

Hoppas att ni stannar! MASSVIS AV KRAMAR! ♥